Je klant wil het juiste product krijgen op het afgesproken tijdstip. Dat is leverbetrouwbaarheid, daar rekent hij je bedrijf op af. Respecteer je de afspraken, dan versterkt dat je relatie met de klant. Stel je hem teleur, dan ondermijn je het vertrouwen.
Als het over logistiek gaat, is leverbetrouwbaarheid dus een onmisbare prestatie-indicator. In dit gratis e-book geef ik daarom 7 praktijktips voor een hogere leverbetrouwbaarheid:
- Hoe doe je een correcte meting van je leverbetrouwbaarheid?
- Hoe beheers je de interne doorlooptijd in je organisatie?
- Hoe geef je je klant de juiste informatie wanneer hij dat wenst?
- Hoe maak je heldere afspraken die vertrouwen scheppen?
- Hoe kies je een betrouwbaar logistiek informaticasysteem?
- Hoe hou je rekening met logistiek bij het ontwerp van je product?
- Hoe zorg je ervoor dat je logistiek flexibel en weerbaar wordt?
Breng de tips uit dit e-book in de praktijk en ik garandeer je een hogere leverbetrouwbaarheid.
Het resultaat? Tevreden klanten die terugkeren.
een extra logistieke tip!